Мерседес клуб (Форум Мерседес). Mercedes-Benz Club Russia

Мерседес клуб (Форум Мерседес). Mercedes-Benz Club Russia (https://www.benzclub.ru/forum/index.php)
-   Mercedes-Benz Classic (https://www.benzclub.ru/forum/forumdisplay.php?f=43)
-   -   W124 E500 (https://www.benzclub.ru/forum/showthread.php?t=447)

medvedeff 23.09.2009 19:01

Вложений: 3
Цитата:

Сообщение от FlgDtch (Сообщение 802423)
Тот был целый на фотках? :)

надо же, даже сохранились!)

medvedeff 01.10.2009 00:22

Вложений: 2
2FD вот ответ на твой вопрос)

Der Hammer 03.10.2009 00:16

Вложений: 7
Цитата:

Сообщение от blessedman (Сообщение 813688)
Понты:smiley5:

Дикие люди :D
Второй не копируется у меня :help:

BRABUS'НИК 07.10.2009 23:33

Вложений: 12
:smiley5::smiley5:

CONBLOSE 11.10.2009 16:13

нашел Е600 реннтех:shock::help:
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

Bibas 14.10.2009 21:37

Вложений: 4
Сорри если уже было !!

Еще бы авангард решеточку и передний бампер, как на последней фотке !!
мммм

seldon 21.10.2009 01:38

Чел продает комплект нового дерева SL Design за [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] :shock:



[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]

WIS 01.11.2009 20:18

Вложений: 1
мой))

WIS 01.11.2009 21:44

Вложений: 1
салон у меня был прикольный, черный с белыми вставками)

pelya7 03.11.2009 14:21

а помидорище вообще живое или нет?

Der Hammer 09.11.2009 13:47

Вложений: 1
Прислано моим приятелем- голландцем ( кто видел ветку в винтаже про 190sl- тот о нём малость знает :D )
Прислано с приветом бенцклаб.ру :smiley5:
Цветовое сочетание прям как у моего ( будем стремиться)
пс. Колхозы он смотрит постоянно :D

Der Hammer 10.11.2009 00:42

Вложений: 1
Вроде не баян :)

Der Hammer 10.11.2009 19:50

Вложений: 8
Эти фото тут были иль нет- уже не уследить :rolleyes:

Dr. Diesel 10.11.2009 20:05

Om het hoofd te bieden aan de supersnelle concurrentie (lees: de BMW M5), ontwikkelde Mercedes-Benz de 500 E. Uiterlijk nauwelijks van een 200 D te onderscheiden, maar met een top van 250 km per uur.
Begrensd welteverstaan ...
Rijden in zo'n als sedan vermomde sportwagen is een feest.
In oktober 1990 werd deze exoot op de Mandial de ['Au/amabile in Parijs voorgesteld.
Hoewel hij was gebaseerd op de bekende W 124, was dit toch iets heel anders. De 500 E was in nauwe sa menwerking met Porsche ontwikkeld, als antwoord op de BMW MS. Mercedes-Benz wilde werken aan een sportiever imago. Zo werd deze wagen met de hand gebouwd in de fabriek van Porsche, had hij flink uitgeklopte
spatborden en lag de carrosserie een
stuk lager. Maar het indrukwekkendste was toch wel te vinden onder de motorl<a p: een V8 met een smakelijke 326 paarden krachten.
Er was daar zo weinig ruimte over dat de accu naar de kofferbak verllu isde. De pers was lyrisch en gafde auto al snel de geuzennaam Supertaxi. Van 1991 tot 1995 werden 10.479 exemplaren geproduceerd van de 500 E, die overigens vanaf 1993 als E 500 door het leven ging.
Voorkeur voor kleur Het exemplaar waar ik mee ga rijden, staat bij Marco Hof in Castricum. In een prachtig
tussen de bollenvelden en dui nen gelegen
schuur handelt hij in Duitse klassiekers
en -voornamelijk -youngtimers. Aan zijn bureau staan stoelen van het beroemde A meri kaan se desi gnersechtpaa rEames, onmisbaar in elk zichzelf respecterend architectenbureau. Deze man hedl smaak, dat moge duidelijk zijn. I~n een neu s voor bijzonder spul uit de Bond srepu bliek. In zijn voorraad onder meer: een spierwitte BlVlW 728i met 30.000 kilometer op de teller, een Wimbledongrüner Porsche 911 Carrera 4S en een knalrode Mercedes-Benz 200 D met
86.000 op de klok. "Tja, i1< houd van kleur,
van mij mag het allemaal wel wat anders zijn dan het gebruikelijke. Uiteraard heb ik ook zwarte en grijze auto's, daar is nu eenmaal
de meeste vraag naar. Maar ik vind het geen enkel probleem als een auto een tijdje in de showroom staat, wachtend op de juiste volgende bezitter."

De spijt van Hubbert
"Wat al mijn auto's gemeen hebben, is hun aantoonbaar 13ge kilometerstand en hoge kwaliteit", vertelt Hof enthousiast. Hij is zichth3ar een liefhebber en reed tot voor kort altijrl in een Mercedes-Renz, bij voorkeur
een 500 E, het model waa rnaar hij ook de website van zijn beririjfheeft genoemd. Na rle komst van zijn vierde nakomeling was rlie auto ecllter geen optie meer en verscheen
er een Landrover op de oprit. "Ook leuk hoor, manr wat heb ik een 101 gehad met mijn 500 E's. HAt zijn gAW()On geweldigA auto's. Volgens velen zelfs de beste die Mercedes-
Benz ooit heeft gemaakt. lürgen Hubbert,
inoenieur en hestuurslid van DaimlerChrysler
AG, werd ooit eens gevraagd waarvan hij hel meest spijt had. "Vän het verkopen van mijn 500 E", antwoordde hij.
Jarenlang 'overwin erd' in Spanje
De geschiedenis van de 500 E waar ik vandaag
mee ga rijden, is bijzonder. "Ilij is in 1992 in Duitsland geleverd. In 1995 ging de eigenaar ermee op vakantie naar Italië, en daar werd de auto gestolen. Uiteraard kreeg de eigenaar de schade vergoed door de verzekering.
Toen de auto tien jaar later in Spanje werd teruggevonden bij het oprollen van een drugsbende, claimde de verzekeringsmaatschappij
de auto terug. Blijkbaar had de wagen al die jaren stilgestaan, want meer dan een kleine paa r duizend kilometAr
was er niet bijgekomen." Niet veel later belandde de auto bij een liefhebber, die er uiterst zurgvuldig mee umsprong.
Amsterdamse taxi' s De 500 E heeft nog geen veertigduizend kilometer op de ldok staan en ziet er uit als
nieuw. Ook fijn: hij is volgeladen met opties. Een kleine greep uit de lijst: elektrisch verstelbare
stoelen, elektrisch schuifdak, tempomat,
ASR , elektrisch bedienbare ramen, wisjwasinstaIlatie koplampen, stoelverwa rming
voor én achter en de mooiste: '260: wegval typeaanduiding'. Voor hen die de wereld absoluut niet wilden laten zien dat ze zich de duurste uitvoering van de Mercedes-
Benz-middenldasser konden veroorloven.
lVIaar hoewel er op de achtersteven van deze auto toch een plaatje met '500 E' prijkt, zal uw buurman hoogstwaarschijnlijk
nog geen flauw vermoeden hebben wat u nu toch weer op de oprit heeft gezet. Oké,
deze auto ziet eruit als nieuw, maar in de ogen van de gemiddelde Nederlander is dit gewoon een oude Mercedes-Benz, zo een waarmee je de onafhankelijke ta xichauffeu
rs va n dubieus allooi door Amsterdam ziet scheuren.
Wolf In schaapskleren
Een ordinaire ouwe bal< dus, waar je liever niet in wordt gezien? Ha, en dM is nu juist zo mooi aan deze autol Want wie zal je jaloers aa nkijken als je met de 500 E uit rijden gaat? Welke klant zou zich afvragen 'waar hij het toch allemaal van doet' als je met deze ta xi voor komt rijden? Dit is niet aJleen een wolf in schaapskleren, het is ook een edelman in zwerverstenue. En dat maakt het rijden met deze auto enorm leuk. Licht meewarig word je aangekeken bij een stoplicht. Als je überhaupt
al een blik waardig wordt gegund. Maar je trekt in alle sereniteit 99% van je medeweggebruikers eruit. Niemand hoeft te weten dat dit een pu re diamant is, een auto die feitel ij k alles in zich heeft wat je je maar kunt wensen. Hij is ruim genoeg om met zijn vieren mee op vakantie te gaan , comfortabel
genoeg om je schoonmoeder mee uit rijden te nemen en snel genoeg om je op elk moment een enorm ad renali neshot te geven. En dan is hij ook nog eens zo dociel te rijden,
dat u hem rustig mee kunt geven aan uw negentigjarige buurman wiens Daihatsu Charade helaas niet wilde starten.
Puur rijplezier
Marco Hof beoordeelt zijn auto's op verschillende
onderdelen en geeft daar cijfers voor. Dit is het resu Itaat voor deze auto: historie 8, carrosserie 9, interieur 9,5 en motorruimte
9. Zo nauwkeurig als hij kan ik deze zaken niet beoordelen, maar dat het er allemaal dik i n orde u itziet, staat vast. De motor loopt prachtig en ik geniet volop als ik langzaam de weg op draai die Heemskerk met Castricum
verbindt. In het interieur heerst rust, en het onderstel is minder straf dan ik had gedacht. De carrosserie ligt immers lager dan die van een gewone W 124, maar deze auto is behoorlijk comfortabel. Met het verkeer
vloei ik langzaam mee, tot ik op een weg kom waar ik even kan versnellen. En dat is een ware duw in de rug. Ik moet me inhouden om het niet uit te schreeuwen van plezier. Wat een kicl< geeft dit zeg! Mijn eigen 300 TE-24, toch ook niet de minste W 124, is hierbij vergeleken een stumper. Even soeverein als de auto versnelt, remt hij af. Op een landweggetje heb ik de grootste lol met het bochtenwerk en op een stukje snelweg
toont de 500 E dat het feest zeker niet ophoudt bij de honderd kilometer per uur. Jammer toch dat je je in Nederland nergens even echt kunt uitleven..

Der Hammer 11.11.2009 01:58

Вложений: 3
Цитата:

Сообщение от carzone (Сообщение 861902)
и что нам с этими синими незнакомыми буквами делать???

Я тоже так подумал :D
Цитата:

Сообщение от Dr. Diesel (Сообщение 861931)
Der Hammer обещал перевести.
Я в голландском не очень-то разбираюсь.

Обещал.
Да только вот переводить там особо нечего, тем более, таким спецам.
Общие фразы типа-"представлен в Париже в 1990м", "аккумулятор перенесён назад" или " по-сравнению с волком мой предыдущий 300 те 24 просто улитка" ну и тд.
Детский лепет.
Я вот думал Доктор фоты выложит :(

Вот ещё .

Der Hammer 11.11.2009 13:46

Вложений: 1
Цитата:

Сообщение от КостикRS (Сообщение 862457)
ну а этот помидор меня лично уже подкумаривает)) ну не волчковский цвет , кто додумался его в такой задуть

Красного есть много фот, выкладывать? :)
А пока вот.

Der Hammer 11.11.2009 16:45

Вложений: 15
2фаст :D
1.

Der Hammer 11.11.2009 16:49

Вложений: 15
2.

Der Hammer 11.11.2009 16:53

Вложений: 9
3.

Dr. Diesel 11.11.2009 22:51

Вложений: 4
Ладно уж Вам издеваться... :D


Текущее время: 00:16. Часовой пояс GMT +4.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Мерседес Бенц Клуб. Форум Мерседес-Бенц.